premiärhelg

Då är premiärhelgen avklarad! Igår var det sprint, kändes tungt i låren, blev stum ganska fort men kunde ändå trycka på så det var skönt! SKöt 1-1, så det var godkänt och blev 8a, det är jag nöjd med.
 
Idag var det masstart, trodde att jag skulle vara lika sliten i mna lår som jag var på sprinten, men det var jag inte! det var roligt att åka idag, visst jag va trött o det gjorde ont men det var ju bara att köra på! =) jag sköt 2001 idag och tror jag blev 5a eller 6a, har inte sett något resultat än..
 
Det har gått mycket bättre åkmässigt i helgen än vad jag trodde. Med tanke på sjukdomen och det långa avbrottet från träningen i somras så är jag riktigt nöjd! Har fått tränat på bra de senaste 2.5-3 månaderna så det är bra!
 
Nu blir det att ta det lugnt på soffan o gå o lägga sig ganska snart och i morgon blir det ett lugnt klassisktpass med skytte!
 
/ Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0