Premiär!!!

I morgon gör jag tävlingspremiär! Nervositeten börjar känas av nu och den blir starkare för varje dag som går... Man är osäker på formen, hur man kommer ligga till mot resten av tjejerna och om skyttet kommer sitta.. Sista veckan har känts bra och kroppen har svarrat mer nu när man har kört intervaller så det har varit skönt och roligt! =) Men det känns ganska bra så hoppas att det går bra i helgen! =)
 
Nu ska jag städa lite innan jag drar i väg på  träning, det ser förjäkligt ut här =P
 
Kolla in min kompis blogg också! =) http://designbetong.blogg.se/
 
 
/ Kim
 
Jag o syrran efter SM silvret i stafett i Boden för några år sen =)


Kommentarer
Knut

Bra kjørt baby! ;)

Svar: Tack =)
Kim

2012-11-18 @ 00:18:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0