Torsdag, sol..

Ja, då börjar vi om på en ny penicillinkur då... jag som trodde att jag skulle få börja träna nu, men icke... DÅ ska jag äta det i en vecka till, sen blir det två veckor "rehab" (lugn, väldigt lugn träning!!) för att försöka få igång kroppen efter några veckors penicillin och vila... Jag längtar faktiskt tills jag kommer ha träningsvärk igen!! Jag kommer ångra mig den dagen jag får det, men nu när jag inte får träna så längtar man efter att få plåga sin kropp till det yttersta och bara få känna va skönt det är att ta ut sig!!

Det tråkiga är med den här penicillinet är att jag inte får vara i solen när jag äter den!! =/ Man får utslag/fula fläckar över hela kroppen då... men då kan jag ju passa på att göra en massa annat nödvändigt när man inte tränar.. som att städa, byta blomjord, ta tag i skolan (!?), jobba(?).. Men det är inte så roligt att göra sånt så då blir det en massa andra saker i stället...!

I helgen ska vi ha grill/mys/häng hos Carro! =) Det ska bli riktigt trevligt! Vi ska även hinna fira Knut som fyller år på söndag!! =D så då blir det två flugor i en smäll där!

Undra vad han ska få i present då...? några förslag!?? =)

Nu ska jag gå o ta tag i lite saker här i lägenheten! det ser förjävligt ut!!!!!!!


Längtar tillbaka till vår soliga o vintriga tripp till Åre!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0