Östersund

Då var jag tillbaka i Östersund igen. Igår hade vi en liten skyttetävling, jag, Emil och Jonas. Jag vann ;) SÅ det var roligt, det känns ganska stabilt i skyttet nu, och det är väldigt skönt!

Jag har varit så sjukt trött på sistone... fattar inte vad det kan vara, tränade mitt första pass i måndags, det blev en timmes klassiskrullskidtur med Malin =) Sen efter det var jag helt däckad på kvällen, och jag har nog inte återhämtat mig än... Är helt slut på morgonen när klockan ringer.. idag blev det en brunch istället för frukost o lunch.. vaknade när klockan ringde men sen omnade jag om och sov i några timmar till..

Annars händer inte så mkt, har fått upp ett litet strukturerat schema om hur jag ska göra med skolan framöver också, så det känns bra. Hoppas att det blir så som vi har planerat också!

Nu ska jag fixa mig lite innan min dejt med Ingela! =) Får se vad vi hittar på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0