Måndag!

Som många säger: "Ny vecka, nya möjligheter". Så kan det vara, men jag käkar fortfarande penicillin så det är ganska tråkigt att inte få vara ute och träna.. Men just nu gör det inte så mycket när det blåser storm(!) ute!! Och jag får inte heller vara i solen, men som tur är så är det ingen sol idag.. Jag ska försöka att göra något vettigt med den här veckan.. men vi får se hur det blir med det.

Knut fyllde år igår! =) han fick lite små överraskningar över hela dagen! Det verkar som att han blev nöjd med det han fick=) Det började redan på lördag kväll när vi åkte till Espen på lite vin och kexkväll, jag körde så det bev mest vatten för mig. Där sjöng vi för Knut och hade trevligt långt ut på natten! =) Sedan på söndag morgon åkte de iväg tidigt för at åka lite skidor och skoter, innan det fick han sin första present, en tavla som jag hade målat, skrivit en sångtext och noter, och satt på lite kort på honom. När han kom hem från skidturen hade jag gjort våfflor åt honom till lunch (han gillar våfflor) och så fick han en till present =) en till tavla, där var det en annan text och lite kort på oss. Sen fick han en stort packet, med små paket i, där fick han en klocka och en face scrub från Bulldog. Sen fick han en tavla till som jag hade målat :P jag tyckte dock att den inte blev så bra, men han verkade gilla den iaf.. Efter det trog vi iväg till Carro på grillkväll, mkt god mat och trevligt sällskap! =) När vi kom hem fick han den sista presenten. Ett presentkort på massage!=) Så jag hoppas att presenterna dög och att han hade en bra dag! =)

Idag skulle jag ha åkt till Riksgränsen på läger med Militärlandslaget, men så blev det inte... Hade gärna åkt upp dit för att åka skidor i solen!! Hade varit riktigt härligt att komma iväg till en helt ny plats och få träna, men så blev det inte. Men jag hoppas att de andra som är där får sig mycket sol och bra träningsdagar där uppe! =)

Jag har så sjukt mycket fritid nu när jag inte tränar.. så jag försöka komma på/utvidga mina intresseområden.. Det är verkligen inte det lättaste.. Jag tycker det är svårt att hitta på med saker, speciellt nya saker.. När jag var yngre var jag väldigt spontan (tror jag, det verkade så iaf på mina och Pernillas äventyr ;) ) men jag kanske har blivit gammal (?!)....

Det är mycket man vill här i livet, och som man ska ta vara på. Man ska fylla sina dagar med liv, och inte sitt liv med dagar.. Att göra sånt som man tycker om och inte göra saker "bara för att", men ibland måste man göra såna saker också.. som att diska, städa och tvätta... MINDRE roligt.. men ändå nyttigt.

Jag hade tänkt ta en promenad idag, men jag var så trött i morse, och då regnade det lite och nu blåser dt storm. så om man går ut kanske man bllåser bort? men det tror jag inte att jag kommer göra, så mycket som jag har lagt på mig nu när jag inte tränar så är jag som en betongsugga så inget biter på mig ;P

Försökte mig  på att byta design på bloggen.. Det verkade inte riktigt vara något för mig.. men jag fick till en signatur iaf =) så nu vet jag hur man gör det! Annars vet jag inte vad jag ska göra idag. Händerna blev ganska skitiga igår när jag fick göra rent gallret så kanske ska ha lite manikyr sen =) Det var väldigt länge sen som jag tog hand om mig själv och min kropp..! och det märks väldigt tydligt nu! och jag gillar det inte!

Nej nu ska jag försöka fixa lite så att jag ser någorlunda bra ut.. Och så ska jag äta lite lunch!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0