30 års kalas!

I helgen hade brarsan 30-års kalas uppe på Kullen. Det var riktigt trevligt! Trevligt folk, god mat, badtunna, bastu, roliga lekar och mycket skratt! =D Det går inte att sätta punkt på det roligaste men en av de roligaste saker var när vi hade middag och vi hade delat ut olika uppdrag till alla! Mina systrar kom på en bra idé, att jag skulle krypa under bordet och bort till andra sidan, eftersom då skulle alla tro att det var mitt "uppdrag"... Sagt och gjort, tillslut kom jag över till andra sidan, den var en hemsk resa!! Det var en massa fötter och ben som korsade min väg fram, men mina systrar fick sig ett gott skratt och de som hade benen ivägen blev riktigt förvånade och rädda när det kom en hand på deras ben när jag kröp fram! Linn skrattade så hon grät och blev helt svart under ögonen!

Det var en massa arbet innan kalaset, jag gjorde två stora tjälknölar, fixade grillkött och gjorde marinad och la i köttet i det, kokade potatis och fixade dryck.. Vickan o Linn fixade lekarna och sen så fixade Linn resten av det som behövdes.. På fredagen var det mat, kaffe och tårta för släkten och på fredag för Daniels kompisar. Riktigt trevligt!

Ja annars händer det inte så mycket.. Jag äter pencillin just nu, men det är bara 3 dagar kvar på den nu så det ska bli skönt att få börja o träna igen!! Men usch vad jag har tappat mycket styrka och kondition sen SM!! det är helt sjuk vad fort det går!! SÅ jag har en lång, tuff, hård och jobbig period framför mig!! Men jag kommer bli starkare av det! =) Det ska bli skönt att få komma ut i naturen och köra lugna pass! och sen efter ett tag ska jag förhoppningsvis kunna börja köra på lite hårdare.

Vi blir ev kvar här hemma i Värmland några dagar innan vi beger oss uppåt mot Östersund igen!
Knut kommer åka hem till Bardufoss i mitten/slutet på maj, och jag ska iväg på läger med Militärlaget! Så det kommer bli kul att få åka iväg och träna på lite nya ställen! =)

Nu ska vi mysa framför en film! Ha det så bra! Kram*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0