Återblick! =)

Då har årets läger av sommarskidskolan avverkats! =) Det har varit en riktigt trevlig vecka och bra träningspass. Vi har vandrat in i Norge, spelat myrfotboll, åkt skidor i tunneln, haft skytteträning, femkamper med olika lekar och sångtävvlling. Det var riktigt duktiga ungdomar och många talanger att se upp för i skidspåren framöver! =)
 
Det har även hänt en hel del andra saker sen jag skrev sist... Lägret i Boden var jobbigt! Första träningsveckan sedan sjukdom, penicillinkur och uppehåll från träningen i 3 månader tar hårt på kroppen! Hade riktigt hög puls på alla pass och om man skulle köra a1 kröp jag typ fram.. Det märks att jag har tappat mkt i styrka och ork. Jag klarar av att köra på platten och utför, men uppför då klarar jag knappt något..
 
Sen var jag till Knut en vecka! Var riktigt roligt att få träffa han en sväng i sommar! =D Där var jag med och coachade honom när han körde en liten tour där hemma, vi var på PolarZoo och kollade på alla möjliga djur! =) vi var även ute på lite olika träningspass och körde lite skytte. och hade det mysigt ihop! =)
 
Syrran och Rikard har köpt en gård så då har jag varit där någon vecka o hjälpt dem med lite olika saker! =) Det var roligt att vara där o se hur dom ska få det! O brorsan håller på o bygger ett hus i Knappen så där har jag också varit med o hjälpt till lite.. Det blir riktigt fint på båda ställena. Stora hus o gårdar. SÅ där tror jag att de kommer trivas! =)
 
Sen var jag tillbaka till Östersund en vecka för jobb och träning och umgås med kompisar! =) Vickan var med mig dit också så det var roligt! =) Och nu är jag hemma igen för några dagar innan jag drar upp till Östersund för att stanna där någon vecka innan jag drar iväg på läger till Poukljuka med militärlandslaget! Hoppas på bra dagar där nere med fin terräng, och som vanligt så blir det bra sparring när vi är i väg!
 
Nu blir det lite mys här hemma innan läggdags och uppladdning inför träning och lite jobb för klubben i helgen!
 


Kommentarer
Erik

hur gamma är du? BTW, inte dags du fixar en bättre blogg med egen domän?

Svar: jag har precis fixat en blogg så är inte så speciellt insatt i hur man gör än.. plus att dom har ändrat utseendet på min sida när man loggar in...
Kim

2012-08-03 @ 21:36:50
Erik

Okej, du får hojta till om du vill ha lite hjälp, har hållit på med hemsidor/bloggar i över 10 år.

Svar: jag skulle nog eventuellt vilja ha hjälp med det=) men hur mkt kommer det kosta isf? ekonomin är inte så stor när man tränar och studerar...
Kim

2012-08-06 @ 19:16:30
Erik

Fick du min andra kommentar? :)

Svar: aha okej, jo jag såg den men vet inte hur jag svarar på telefonen.. är inte ute på datorn så ofta...
Kim

2012-08-09 @ 18:13:23
Erik

Hehe, just därför du ska byta system så du kan svara även i telefonen. :)

Svar: Ja, jag kan ju blogga och så från telefonen men vet inte riktigt än hur man svarar på kommentarer.. =)
Kim

2012-08-11 @ 22:18:41
Erik

Jag håller ju bara på med detta för jag tycker det är kul. Hade väl inte direkt tänk ta betalt. Mejla mig eller adda mig på Skype så slipper vi snacka här. :)

2012-08-12 @ 20:05:59
Erik

Jag håller ju på med detta på hobbynivå och hade inte riktigt tänk ta betalt. Bara kul att kunna hjälpa om du vill ha min hjälp. Men mejla eller adda mig på Skype så slipper vi diskutera här.

2012-08-12 @ 20:08:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0